Autor: Pawel Pawlowicz KCh (Paw-p_at_OZI.AR.WROC.PL)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:03:32 MET DST

On 8 Apr 03, at 11:02, Tomasz Plucinski wrote:

> Napisz. W koncu mowa zapachow i ich rola regulacyjna w biochemii i
> fizjologii - to temat interesujacy dla chemikow.
> pozdrawiam tomasz plucinski

Witek mnie wyreczyl.

W kwestii zapachow nieco mniej kontrowersyjnych: w jakim stezeniu tlenek rozany pachnie tak, jak glosi jego nazwa? Powachany przy wylocie butelki ma slaby, i wcale niezbyt przyjemny zapach, natomiast po chwili w calym pokoju rozchodzi sie piekny, rozany zapach.
Pozdrawiam,
Pawel