Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:07:05 MET DST

Hello chemfan,

  Mam taki maly problem teoretyczny
  Wiadomo ze detektor NPD jest czuly na azot i fosfor

  ale jak wyglada z jego czuloscia na siarke

  wiem ze to glupio troche brzmi, ale skad takie moje pytanie   otoz mam w mieszaninie dwa zwiazki
  tj fenitrotion i malation o jednakowym stezeniu

  i teraz na chromatogramie malation, ktory ma w swojej budowie jeden   atom fosforu oraz dwa atomy siarki daje pik wielki jak "Wieza   Eifla" a fenitrotion ktory ma w sojej budowie zarowno azot jak i   fosfor (i jedna siarke) wychodzi jak "czlowiek" przy tej wiezy eifla

   iw lsanie czy jest to spowodowane obecnoscia siarki, czy tez    pierscien benzenowy obecny we fenitrottionie tak dziala na    pozostala czesc czasteczki

   thx za odpowiedzi

   Agrest
   KT

--
Best regards,
 Krzysztof                          mailto:agrest_at_terramail.pl