Autor: Łukasz Biernacki (lukasz.brn_at_wp.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 18:06:15 MET DST

Witam!!!!
Mam pytanie: Z czego można zrobić albo jaki jest skład mieszaniny do usypiania, tzn. chodzi mi tu tego czegoś co na filmach wrzucają np. do cherbaty , następnie dany osobnik zasypia i budzi się za jakieś 2 h.

Czy mógłby mi ktoś podać skład takiej mieszaniny lub związku??

~~ŁUKASZ~~

 Kup Pistolet WALTHER CP-99! Sprawdź najbardziej zautomatyzowaną wiatrówkę na rynku