Autor: Artur Wnuk (artmw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:15:10 MET DST

At 18:08 03-04-05 +0200, you wrote:
>Witam!!!!
>Mam pytanie: Z czego można zrobić albo jaki jest skład
>mieszaniny do usypiania, tzn. chodzi mi tu tego czegoś co na
>filmach wrzucają np. do cherbaty , następnie dany osobnik
>zasypia i budzi się za jakieś 2 h.

Ja interpretuje pytanie na Twoja korzysc i rozumiem, ze Ci to potrzebne do ksiazki ktora piszesz ;-) Łukaszu, polecam lekture kwietniowego numeru "Wiedzy i Życia", oprocz odpowiedzi na Twoje pytanie mozna tam tez przeczytac o tym, ze takie praktyki skonczyc sie moga smiercia usypianego oraz o skutkach prawnych takich działan.

Zanim cos zrobisz pomysl dwa razy, a jak to nie wystarczy to trzy :-)

Pozdrawiam,
Artur