Autor: Krzysztof Kupczyński (krzyskup_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 22:30:42 MET DST

Odsylam do pierwszego lepszego podrecznika od PrzysposobieniaObronnego. Ja mam akurat czesc pierwsza wyd. Operon, ale wiem, ze dobry jest tez WSiP. W moim jest jeden temat, gdzie dosc dokladnie opisano skutki dzialania (nie mozna tego powiedziec o sposobie i skutkach...). Ewentualnie moge skontaktowac z kolega, ktory siedzi w tym dosc gleboko, a przy tym jest niezlym chemikiem. Ale to niestety dopiero w czwartek moze wypalic... Jezeli odpowiada Ci ta opcja, to napisz na priv.

Pzdr.
KrzysiekK
> Czesc!
> poszukuje informacji na temat broni chemicznej,czyli znanych do tej pory
srodkow bojowych i ewentualnych "nowosci" w tej dziedzinie,bylabym wdzieczna za wszelkie ciekawe informacje,z gory dzieki