Autor: Artur Wnuk (artmw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 10:10:39 MET DST

>Czesc!
>poszukuje informacji na temat broni chemicznej,czyli znanych do tej pory sro
>dkow bojowych i ewentualnych "nowosci" w tej dziedzinie,bylabym wdzieczna za
>wszelkie ciekawe informacje,z gory dzieki
>Barbara Lisowska

W Warszawie polecam Centralna Biblioteka Wojskowa. Jest tam kilka ciekawych pozycji (dostepne dla wszystkich). Bibliografii nie mam niestety przy sobie, dosle jutro - powinno to ulatwic poszukiwania w innych bibliotekach. Poza tym zachecam do wpisania w wyszukiwarce internetowej "chemical weapon". Sa w sieci cale tony informacji. Polecam: http://www.opcw.org/resp/html/cwagents.html

Pozdrawiam,
Artur