Autor: marta (marta-napora_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 11:27:47 MET

wlasnie jets ten problem ze nie przeprowadzalam tego badania osobiscie zrobil to pewiem zaklad kazali mi ja zamineralizowac i taka dostarczyc i wykonali oznaczenie ale postaram sie dowiedziec do jakiej ilości rożcieńczyli ta próke Ale mozesz mi powiedzieć jak to trzeba bedzie zrobić, na jakims przykladzie? zeby otzrymać mg/kg s.m? jak bede miala juz wszytkie dane wtedy nie bede zawracac juz głowy i sama zrobie
dziekuje