Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 10:39:26 MET

marta wrote:

> [...]

Marta,
Z tych danych nie mozna policzyc zawartosci chromu w suchej masie bo brakuje istotnej danej. Postaram sie to wyjasnic. Roslinke o danej masie roztworzylas w pewnej ilosci kwasu azotowego (20-30 cm3 chyba, a nie dm3). Teraz usyskany roztwor musialas rozcienczyc do OKRESLONEJ objetosci, np. jednego litra. I o te dana chodzi. Do jakiej objetosci rozcienczylas probke po mineralizacji. Z tego rozcienczonego roztworu zrobilas analize.
Wojtek