Autor: piotr (apasz7_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 19:14:29 MET

Jakie QSAR może mieć znaczenie w analizie leków? Trudno powiedzieć. Za to ma olbrzymie w Drug Design. Rzeczywiście pozwala estymować pewne własności leków na podstawie teoretycznych obliczeń lub własności związków podobnych. Zreszta pewnie to wszystko wiesz...

Szukasz banku bez prowizji ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank