Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 12:41:56 MET

Witam Wszystkich,

Mam dosc specyficzny problem i .... potrzebuje Waszej pomocy. Moze ktos z szanownych Kolezanek lub Kolegow zajmuje sie programem MatLAb i moglby mi pomoc. W czym jest rzecz:
Mam MatLab'a 6 z nakladka NMR. Jak kazdy matlab czyta on pliki wynikowe z rozszerzeniem *.mat. Problem jest tego rodzaju iz po wczytaniu pliku bedacego widmem NMR w tym rozszerzeniu nie moge zmienic mu osi rzednych z punktowyc na skale ppm. Aby bylo smieszniej nie moge ustawic mu 0 ppm na piku TMS. Po dokonaniu tej operacji widmo po prostu znika. Najprawdopodobniej robie gdzies blad, ale stracilem juz koncepcje gdzie. Wczytanie pliku i edycje pliku robie komendami:

widmo mam juz na ekranie i.... co teraz? Po zastosowaniu standardowych komend na ekranie zamiast rezultatow mam widmo i skale wzieta z ksiezyca. Zmienic jej nie moge bo mi widmo znika. Co robic?

Jurek

Do you Yahoo!?
Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, more http://taxes.yahoo.com/