Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 09:08:14 MET

At 08:52 05.03.03 +0100, Wojciech Szczepankiewicz wrote:

>Michale, chyba problem jest odwrotny. To dla O2 obsadzone sa orbitale
>antywiazace.

No nie, co ja robię?!? :-)
Oczywiście, masz rację, jest dokładnie przeciwnie niż napisałem! Należy zamiecnić miejscami O2 i N2, a wtedy mój tekst nabierze sensu. :-) Obiecuję, że już więcej nie będę pisać przed wypiciem kawy!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html