Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 14:14:07 MET

Hello toganicz,

wielkie dzieki za porady, na szczescie troszke mi sie uspokoilo, z tymi plecami, nie mam zielonego pojecia co moglo byc przyczyna, mysle, ze jednak najtrudniejsze do rozwiazania problemy , maja najprostsze rozwiazania,
tak tez pomyslalem , i zmienilem butle z gazem nosnym, w poprzedniej butli bylo okolo 30 atmosfer, i tak wlasnie zaczynalo sie dziac (tak mysle ze to przyczyna) chociaz wczesniej nie zmianialem butli gdy nie bylo ponizej 10 atmosfer,

druga sprawa widze ze ma do czynienia z czlowiekiem , ktory wie duzo duzo wiecej niz ja na temat GC ,zatem mialbym jeszcze jedno pytanie, a wlasciwie problem

jak juz pisalem pracuje w tej chwili na detektorze NPD, po nastrzyku, po okolo 1,45 minuty , nastepuje wygasniecie detektora,

jak przegladalem w innych testowych chromatogramach (np HP) faktycznie detektor po jakims czasie od nastryzku gasnie, ale widzialem ze potem sam sie odpala, nie wiem dlaczego u mnie nie chce sie odpalic, tylko musze mu zawsze podkrescic natezenie (i potem opuscic) na detektorze??

sporadycznie dzieje sie tak ze sam sie odpali, ale wowczas roztworem jest aceton , w przypadku toluenu albo np mieszaniny heksan - etanol, za cholere ( przepraszam) nie chce sie odpalic :-(

Pozd
Agres
kt

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl