Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 15:24:00 MET

Witam !
Mam mały problem z rozwiązaniem dwóch zadanek, i dlatego właśnie zwracam się do Was o pomoc w ich rozwiązaniu.Oto ich treść: 1.Podaj empiryczny wzór związku zawierającego 83% potasu i 17% tlenu.(Wiem jaka jest odpowiedź ale nie bardzo wiem w jaki sposób można do tego dojść) 2.Po spaleniu 8,4 g żelaza w tlenie otrzymano 11,6 g tlenku.Ustal jego wzór empiryczny.(Podobnie jak w poprzednim odpowiedź znam ale rozwiązania nie)

Z góry serdecznie dziękuję

Pozdrawiam
Szymon Nowak

OnetPoczta: duża, szybka, bezpieczna!