Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 11:54:51 MET

Witaj Moniko,

W Twoim liście datowanym na 30 stycznia 2003 (11:25:21) można przeczytać:

MKIPSzoo> Witam!
MKIPSzoo> Czemu Pan jest taki nerwowy, wystarczylo wejsc na podana w mailu strone i
MKIPSzoo> troche sie zrelaksowac:).

Dlaczego od razu Pan. Piotrek jestem i tyle. Dla znajomych Solek. Głupio się czuję z tym Pan. :-)
Przyznaję, trochę mnie poniosło. Nie załapałem, że to podchwytliwe pytanie, a odnośnik przypominał reklamówki ze stron więc przepraszam.

MKIPSzoo> A swoja droga to dlaczego Pan zaklada ze pytajacy, "jaki jest wzor maki" MKIPSzoo> robi sobie ,cytuje "jaja"???

No bo wyjścia są dwa. Albo sobie jaja robi albo kompletnie nie wie o co pyta. To tak jakby zapytać jaki jest wzór człowieka.

MKIPSzoo> Ile zna Pan osob, nie bedacych chemikami i znajacych sie dobrze na chemii?

Już starożytni mówili, "wiem, że nic nie wiem". Nie ma takich albo im się tylko wydaje.

MKIPSzoo> Ja na przyklad znam niewiele. W tym momecie przepraszam tych ktorzy sie na
MKIPSzoo> chemii znaja i chemikami nie sa :), nie chce Was obrazic, jestescie
MKIPSzoo> szlachetnymi wyjatkami:). Ale prawda jest taka, ze bardzo wiele osob uwaza
MKIPSzoo> ze sie na chemii zna. Tacy ludzie opowiadaja potem glupoty w telewizji,
MKIPSzoo> pisza glupoty w gazetach. Sami wyszukujecie takie artykuly. To ja naprawde
MKIPSzoo> wole kogos kto sie zapyta o wzor maki, a nie zgrywa sie na wszechwiedzacego.
MKIPSzoo> Dla nas to pytanie moze byc zabawne, tak jak dla geografa pytanie "jaka
MKIPSzoo> glebokosc ma Row Marianski?". A tak a'propos, wie Pan jaka ma glebokosc?

11022 m, tak dawniej sądzono. Obecnie ludzie skłaniają się do zmiany tej wartości na 10911 m. Chodzi o Głębię Challanger wchodząca w skład tego Rowu, ponoć najgłębszego miejsce na ziemi.

MKIPSzoo> Pozdrawiam serdecznie i prosze o wiecej wyrozumialosci.

Ok, będę grzeczniejszy.
Miłego i radosnego dnia,

--
Dołączam pozdrowienia z przykrytego śnieżną pierzynką Wrocławia,
 Piotr                            mailto:P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL