Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. (m.kuzma_at_polowat.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 11:24:53 MET

Witam!

Czemu Pan jest taki nerwowy, wystarczylo wejsc na podana w mailu strone i troche sie zrelaksowac:).

A swoja droga to dlaczego Pan zaklada ze pytajacy, "jaki jest wzor maki" robi sobie ,cytuje "jaja"???
Ile zna Pan osob, nie bedacych chemikami i znajacych sie dobrze na chemii? Ja na przyklad znam niewiele. W tym momecie przepraszam tych ktorzy sie na chemii znaja i chemikami nie sa :), nie chce Was obrazic, jestescie szlachetnymi wyjatkami:). Ale prawda jest taka, ze bardzo wiele osob uwaza ze sie na chemii zna. Tacy ludzie opowiadaja potem glupoty w telewizji, pisza glupoty w gazetach. Sami wyszukujecie takie artykuly. To ja naprawde wole kogos kto sie zapyta o wzor maki, a nie zgrywa sie na wszechwiedzacego. Dla nas to pytanie moze byc zabawne, tak jak dla geografa pytanie "jaka glebokosc ma Row Marianski?". A tak a'propos, wie Pan jaka ma glebokosc?

Pozdrawiam serdecznie i prosze o wiecej wyrozumialosci.

NB.ja tez jestem chemikiem.
Monika

Czy sobie ktoś tutaj jaja robi, bo sam już nie wiem? Pojawiają się pytania jak:
"jaki jest wzór mąki", "ile waży pierwiastek". Przecież odpowiedź na to ostatnie można znaleźć w każdym układzie okresowym. No chyba, że chodzi o x^(1/y).