Autor: franki (frankoni_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Jan 2003 - 01:23:08 MET

> Szkoda... Niestety, na polskichstronach internetowych - nawet uczelni -
> nic praktycznie nie ma. Sprecyzowac'? Przeciez. by?o: entalpie, entropie,
> ciep?a (molowe, topnienia, parowania) w konkretnych temperaturach i jako
> funkcja temperatury - s?owem podstawowe dane fizykochemiczne, za to
> przyda?by sie; spory wybór zwia;zków - równiez. organicznych.
>

> Stary??????????????????????? No nie, ale mi pojacha?as' (z nick'a
> wnosze;, z.e mam przyjemnos'c' z niewiasta;...) :-))) Cóz., przywilej
> kobiet - ich sie; o wiek nie pyta. Ja tez. chyba nie napisa?em, ile mam
> [...]

Ostatnio na rynku pokazaly sie dosyc fajne "Tablice chemiczne" Jolanta Sawicka,
Anna Janich-Killan wydawnictwo Podkowa, mozesz poogladac w ksiegarni, jak Ci sie spodobaja to kupisz. Polecam tez loknac na tlumaczenia podrecznikow akademickich
z angielskiego i rosyjskiego. Sadze ze wszystkie interesujace materialy znajdziesz w bibliotece uczelnianej.

Pozdrawiam

Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
>>> http://link.interia.pl/f16b1