Autor: Micha? Murawski (druchem_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Jan 2003 - 18:33:15 MET

Maja wrote:

>czesc na poziomie akademickim nie mam nic wogole nie mam specjalnie
>duzo .jakbys mogl srecyzowac dokladnie to czego szukasz, to by sie
>pomyslalo. radze Ci posprawdzac wszejkiego rodzaju sciagi strony sciag
>.hi.:)
>p.s.(stary jestes)no coz live is......

Szkoda... Niestety, na polskichstronach internetowych - nawet uczelni - nic praktycznie nie ma. Sprecyzowac'? Przeciez. by?o: entalpie, entropie, ciep?a (molowe, topnienia, parowania) w konkretnych temperaturach i jako funkcja temperatury - s?owem podstawowe dane fizykochemiczne, za to przyda?by sie; spory wybór zwia;zków - równiez. organicznych.

Stary??????????????????????? No nie, ale mi pojacha?as' (z nick'a
wnosze;, z.e mam przyjemnos'c' z niewiasta;...) :-))) Cóz., przywilej kobiet - ich sie; o wiek nie pyta. Ja tez. chyba nie napisa?em, ile mam lat? ;-)

Pozdrawiam

MMM.

Super tanie kwatery narciarskie.
Od 300 zl/osoba/tydzien