Autor: Micha? Murawski (druchem_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 Jan 2003 - 21:15:58 MET

Hej!

Witam serdecznie, niedawno znalaz?em Wasza; liste; - pomys? mi sie; podoba. Chemia; interesuje; sie; juz. kawa?ek czasu, teraz studiuje; to na Polibudzie Sto?ecznej i coraz bardziej mi sie; to podoba. Problem jest jeden: w necie - a cze;sto z niego korzystam - trudno znalez'c' jakies' stablicowane dane - poza UO, ew. tabelami ge;stos'ci i rozpuszczalnos'ci... Czy ktos' z Was zna moz.e adres jakiejs' strony, gdzie moz.na by znalez'c' stablicowane wartos'ci Cp(T), S, G, DeltaHs, Htw i inne - zw?aszcza funkcje termodynamiczne? Wiem, wiem, istieje poradnik fizykochemiczny - ale to za wielka kniga i trudno dosyc' doste;pna... Jez.eli cos' znacie - ewentualnie moz.e byc' obcoje;zyczne, najlepiej angielskie - podes'lijcie. Be;de; dz'wie;czny. A moz.e ktos' mi pomoz.e w zrobienu tego typu stronki? Mnie nic takiego nie uda?o sie; w sieci polskiej znalez'c'.

A propos chemii: Dowcip - typowo studencki. Dlaczego chemicy na colloquiach leja; wode;? Z.eby nie wysta;pi? efekt solny.

Pozdrawiam - Micha? Mooreck Murawski

PS. Wdzie;czny be;de; za wszystko o chemii - na poziomie akademickim - w formie elektronicznej. MMM.

Super tanie kwatery narciarskie.
Od 300 zl/osoba/tydzien
http://wycieczki.onet.pl