Autor: igrasek_at_o2.pl
Data: Mon 23 Dec 2002 - 12:24:02 MET

chemfan_at_man.lodz.pl:

na moj rozum: skoro te 2 struktury sa rozroznialne to znaczy ze posiadaja rozna konstytucje przestrzenna...skoro tak to sa nieizomorficzne przestrzennie czyli znajdzie sie co najmniej jeden taki wyrozniony kierunek w przestrzeni ktoremu bedzie przyporzadkowana 1 i tylko 1 konstytucja. W zwiazku z czym wydawac by sie moglo ze istnieje takie ulozenie przestrzenne czasteczki nanorurki (np w ustach komara siedzacego w knajpie) ze po jej przecieciu otrzymamy odpowiadajaca temu przecieciu konstytucje. Wydaje mi sie ze musza byc kierunki ciecia molekuly tak by typy byly rozroznialne.

pozdrawiam Pakuszka