Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 08:12:04 MET

At 20:11 19.11.02 +0100, Kazimierz Warmiński wrote:
>Witam serdecznie!
>
>Mam pytanie odnosnie szkla laboratoryjnego. Potrzebne mi sa "rurki"
>(lub ewentualnie "pojemniczki") w ksztalcie prostopadloscianu, czyli
[...]

Takie wyuzdane potrzeby może zaspokoić chyba jedynie szklarz. :-) Jeśli nie macie żadnego w okolicy, to spróbuj w firmie Agat (<mailto:biuro_at_agat.szczecin.pl>). To wprawdzie jedynie dystrybutor szkła, ale mają zdaje się kontakty z producentami krajowymi i może coś wymyślą.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html