Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:11:24 MET

Witam serdecznie!

Mam pytanie odnosnie szkla laboratoryjnego. Potrzebne mi sa "rurki" (lub ewentualnie "pojemniczki") w ksztalcie prostopadloscianu, czyli "kanciaste", ze szkla lub przezroczystego tworzywa sztucznego. Wazne, aby mialy grubosc ok. 0,5 cm +- 0,2 cm (nie szkla, tylko jest wymiar wewnetrzny). Szerokosc i wysokosc wlasciwie dowolna (ok. 5x10 cm). Moga miec dno, ale lepiej zeby jego nie mialy. W dostepnych mi katologach takiego "ustrojstwa" nie znalazlem, stad moje pytanie do Was. Czy ktos sie z czyms takim juz spotkal i ewentualnie gdzie to mozna kupic (w ilosci min. 100szt.)? Probowalem je zrobic z dwoch szkielek mikroskopowych, ale nie bardzo to wychodzi.

Kazik