Autor: Krzysztf Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 07:39:22 MET

KW> A co konkretnie chcialbys wiedziec na ich temat? Dzialanie,
KW> zastosowanie, strukture, przeglad, historie, wlasciwosci
KW> fizykochemiczne, oznaczanie?

najprosciej ujmujac sprawe, to chcialbym wejsc w posiadanie jak najwiekszej ilosci informacji o tych wlasnie zwiazkach, a zatem kazda zdobyta wiedza na ten temat jest dla mnie cenna jak zloto :-)

KW> Jesli chodzi o oznaczanie ich w zywnosci KW> to nie mam doswiadczenia w tym zakresie

    No ja wlasnie takie analizy wykonuje,

KW> , ale jestem w posiadaniu kilku
KW> publikacji na ten temat (glownie polskich).

czy zatem istnieje jakas droga, abym od Ciebie te publikacje zdobyl :-) ???

KW> Kazik

KW> P.S. A propos: ditiokarbaminianowe, a nie ditiokarbaminiowane.

oczywiscie :-)

Pozdrawiam
Agrest
(KT)

--
Best regards,
 Krzysztf                            mailto:agrest_at_terramail.pl