Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 15:22:39 MET

> czy ktos z Was mial juz pracowac z fungicydami
ditiokarbaminiowanymi
> lub jeszcze lepiej oznaczac ich zawartsc w produktach

A co konkretnie chcialbys wiedziec na ich temat? Dzialanie, zastosowanie, strukture, przeglad, historie, wlasciwosci fizykochemiczne, oznaczanie? Jesli chodzi o oznaczanie ich w zywnosci to nie mam doswiadczenia w tym zakresie, ale jestem w posiadaniu kilku publikacji na ten temat (glownie polskich).

Kazik

P.S. A propos: ditiokarbaminianowe, a nie ditiokarbaminiowane.

Kazimierz Warminski kazet_at_uwm.edu.pl
Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie www.uwm.edu.pl