Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:17:03 MET

> Pozwolisz ze wyraze moja prywatna opinie. Uwazam iz
> jest to kolejny wymysl biurokratow w Brukseli. Czy to
> jest konieczne? Sprawa jest dyskusyjna. Do tej pory
> wystarczal identyfikator na obrozy i bylo OK.
> Widocznie ktos chce zarobic troche kasy....
>
> Jurek

Dziekuje za opdowiedz, bo do tej pory maialm tylko wypowiedzi od wetow, ktorzy kaza sobie placic con najmniej 25 euro za wszczepienie, plus cene chipa i od firm produkujacych go, wiec byly to informacji stronnicze.

Jest pewne ze ktos chce zarobic troche kasy, moze wiecej niz troche, w samych Wloszech jest 6,5 miliona psow.

Pomiedzy hodowcami (Wlochy i Francja) psow tocza sie dyskusje wlasnie o tym ,ze chip nie rozwiazuje sytuacji rejestracji a wrecz identyfikator na (czy tabliczka przy obrozy) byly odczytywane przez kazdego, do chipa potrzeba skanera.
Milego dnia
Dagmara