Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 13:17:41 MET

Do wiadomosci:
to ca npaisalam o toksycznosci fluoru w pastach do zebow i jego dzialaniu odwrotnym do mineralizacji zebow, przytoczylam na postawie badan Cntro di documentazione dell'amalgama dentale di Salerno i ksiazki referenta tego Centrum i wykladowcy SIMF (Societŕ Italiana di Medicina Funziponale) Lorenzo Accerry.
Kazdemu kto che poglebic ten temat sluze obszerna bibliografia, wystarczy napisac prywatnie.

Przez takich ludzi jak Kolega Jerzy, Kpernik nie opublikowal swoich prac za zycia.

Na tym zakoncze wymiane zdan z Panem Jerzym Peszke.

Luiza Dagmara Conti