Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 10:25:02 MET DST

> To faktycznie jest dobra rada, wpadłem ostatnio na pomysł, żeby władować na
> stronę taki potężny układ okresowy, mógłby się komuś bardziej przydać niż
> moje przemyślenia. :-).

Nie chciabym zniechcic, ale moze takze innych Czytelnikw zainteresuje jeden z najwspanialszych leksykonw chemicznych (po niemiecku) http://www.seilnacht.tuttlingen.com/Lexikon oraz jego czesc: wlasnie uklad okresowy
http://www.seilnacht.tuttlingen.com/index.htm Naprawde wg. mnie jest znakomity (szczegolnie material ilustracyjny, zdjecia aukcyjne mineralow...)!
tomasz plucinski