Autor: Krzysztof Geras (krzysiekgeras_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 16:03:18 MET DST

To faktycznie jest dobra rada, wpadłem ostatnio na pomysł, żeby władować na stronę taki potężny układ okresowy, mógłby się komuś bardziej przydać niż moje przemyślenia. :-).

> Witam grupowiczów.

Witamy rowniez.

> Macie może jakiś
> pomysł, co związanego z chemią może się znaleźć na mojej stronie?

Niestety na to pytanie musisz sobie sam odpowiedziec. Sam wiesz najlepiej co Cie interesuje i jaki jest Twoj poziom wiedzy chemicznej. W zaleznosci od tego dopiero mozesz cos probowac o chemii umiescic na swojej stronie. Ale nie probuj nic na sile, bo to nie ma sensu. To trzeba poczuc w środku :-)

Witek
http://www.trimen.pl/witek/