Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 02:03:51 MET DST

Do zabezpieczania podwozia mojego auta uzywalem preparatu o nazwie KOMPLERKSOR. teraz to sie jakos inaczej nazywa. W kazdym razie jest to oparte na wodzie a z chwila pokrycia zardzewialej konstrukcji - polimeryzuje. Warunek - musi byc przynajmniej lekko skorodowana (pory). Na czysty metal nie chwyci. Po pomalowaniu 2-3 razy i wyschnieciu masz ochrone na jakies 5 - 7 lat. Woda, sol itp tego sie nie chwyta po jest to plastik.
W kazdym razie, kilka lat temu zabezpieczylem spod malucha i do tej pory mam spokoj.

Jurek

Do you Yahoo!?
Yahoo! News - Today's headlines
http://news.yahoo.com