Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 14:54:41 MET DST

Acha i oczywi¶cie nie Hammerite
> na rdzê :), bo wiem, ¿e po kilku latach koñczy siê to b. ¿a³osnie -
szukam
> czego¶ niekoniecznie taniego, ale skutecznego).

Osobi¶cie uzywalam farby podkladowej Corrina, nie wiem z czego sie sk³ada, ale nadaje sie do pacykowania kadlubow okretowych, wiec chyba dobre. Malujesz tym po z grubsza oskrobanej rdzy, no i dwa razy ftalowa. Mam tym pomalowane kraty w oknach, po osmiu latach nadal dobrze sie trzymaja.
Karolina

http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl