Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 11:23:46 MET DST

Na stronie chemfana dostepna jest lista dodatkow do zywnosci typu barwniki, konserwanty itp. A co ze srodkami o dzialaniu w gruncie rzeczy farmaceutycznym? Mam na mysli dosypywanie np. witamin. Temat mnie zaintrygowal, kiedy dostalam w prezencie Frugo amandi reklamowany jako intensyfikujący randki. Zawiera on w skladzie m. in. siarczan cynku. Co to ma wspolnego z randkami? Pogrzebalam w ksiazkach o zywieniu, dowiedzialam sie, ze taki preparat podaje sie przy niedoborach cynku. Sam cynk z kolei wplywa na stan skory, a takze konieczny jest do prawidlowego rozwoju organow plciowych. Od razu widac pic na wode: jak wypijemy frugo przed randka, to nie sadze, zeby cos jeszcze zdazylo nam urosnac... Ale mniejsza z tym, ciekawa jestem przede wszystkim, czy ktos spotkal sie z lista takich farmaceutycznych dodatkow dopuszczonych do uzycia w zywnosci. Karolina
http://karond.ps.pl
Instytut Polimerów http://ip.ps.pl