Autor: No-risk-no-fun (norisknofun_at_o2.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 16:32:00 MET DST

Jestem nowy na liscie, obserwuje dyskusje od pewnego czasu i chcialbym sie przedstawic, no i przy okazji mam pytania. Nazwywam sie Krszysztof, chodze do ogolniaka, chemia intresuje sie od nieadawna. Malo, ale chyba starczy jak na dziendobry 8-p

Pytanie pierwsze: Jak mozna, w warunkach "kuchennych" przeprowadzic modelowa krystalizacje?? Chodzi mi o najprostsze mozliwe doswiadczenie, sam probowalem, ale niebardzo mi wyszlo.

Pytanie drugie: Jakie sa metody sprawdzania czystosci chemicznej wody. Domyslam sie, ze metoda zastosowania bateri i zarowki nie jest najdokladniejsza. CHodzi mi wlasnie o metody bardziej szczegolowe, pozwalajace opisac wyniki w jakiejs konkretnej skali.

To tyle, pozdrawiam