Autor: Roman Salbert (romis_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 15:53:38 MET DST

> Moje zeby padly (4 szt. leczone i jeden wyrwany) po trzech, powtarzam
trzech
> miesiacach mojego pobytu we Wloszech, ale nie martwcie sie, jak tylko
Polska
> wejdzie do Unii, to Wam sie posypia. Dlaczego: podstawowym i
najwazniejszym
> czynnkiem zdrowia czlowieka jest sposob jego odzywiania, przede wszystkim
co
> je. Pozegnajcie zarcie, ktore macie obecnie i zaspokoja Was pedzonym
> niemieckim i francuskim. ...

Mysle, ze Twój przypadek, ze po trzech miesiacach pobytu we Wloszech musialas zeby poddac leczeniu nie jest kwestia innego jedzenia, bo tak szybko organizm raczej nie reaguje, ale jest to sprawa podejscia do sprawy Twoich zebów wloskich stomatologów. Wsród dentystów na tzw Zachodzie panuje ogólna tendencja, ze dotychczas posiadane polskie wypelnienia sie do niczego nie nadaja i trzeba je powymieniac, a procedura leczenia jest tez troche inna, wiecej zebów sie wyrywa bo mozna dobrze zarobic na protezach. Zachodnia wycieczke bardzo szybko mozna poznac po ladnych "trzecich zebach". Mialas po prostu pecha, ze Twoja pierwsza wizyta u dentysty byla zaraz po trzech miesiacach, a ten od razu wyalazl Ci wszystkie mozliwosci zarobienia na Twoim przypadku duzych pieniedzy.
Swoje wywody na ten niechemiczny temat opieram na obserwacji stomatologów niemieckich i mysle, ze we Wloszech nie jest inaczej.

Pozdrawiam
Romek