Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 09:39:44 MET DST

Il giorno 30-08-2002 9:06, Michal Sobkowski, msob_at_ibch.poznan.pl ha scritto:

> At 07:42 30.08.02, Karol Olszewski wrote:
> [...]

Ja w wieku 21 lat nie mialam ani jednej dziury i tak jak ty unikalam fluoryzacji; unikalam rowniez syntetycznych lekarstw, dzieki temu nie "powalili" mnie podczas neurologicznej kuracji 1997 roku, moge podac Wam nazwiska najprzedniejszych polskich neurologow i neurochirurgow, ktorzy sie mna zajmowali, dzieki temu ze moj organizm byl mniej zatruty przez "wynalazki" ktorych tak usilnie bronicie, przezylam, gdybym jednak byla z grupy dzieci, ktore skrupulatnie fluoryzowaly sie, "zarly" antybiotyki na potege, nawet w wypadku kataru, bo taka byla i jest moda, jadla zarcie jakie jest w Unii, to na pewno juz by mnie nie bylo. Moje zeby padly (4 szt. leczone i jeden wyrwany) po trzech, powtarzam trzech miesiacach mojego pobytu we Wloszech, ale nie martwcie sie, jak tylko Polska wejdzie do Unii, to Wam sie posypia. Dlaczego: podstawowym i najwazniejszym czynnkiem zdrowia czlowieka jest sposob jego odzywiania, przede wszystkim co je. Pozegnajcie zarcie, ktore macie obecnie i zaspokoja Was pedzonym niemieckim i francuskim. Uwiezcie mi ze dla juz dobrze zniszczonego rolnictwa polskiego nie ma miejsca w Unii, a bajki o jego rozwoju sa tylko po to aby rolnicy glosowali na tak. Dlaczego tak mowie, bo produkcja Francji i Niemiec jest wystarczajaca. Wyobrazcie sobie, ze w kraju tak nierolniczym jak Wlochy, producenci mleka placa potezne kary Unii za nadprodukcje, bo produkcja jest reglamentowana, Polska bedzie placici jedna wielka kare, duzo wyzsza od dotacji, pomimo katastrofalnego stanu jej rolnictwa.

Mowiac o fluorze, chodzilo mi o fakt ze wlasnie takie drobne rzeczy dodane do innych drobnych rzeczy powoduja powazna rzecz. Oczywiscie, ze pasta do zebow nie zabija, ale w polaczeniu z ogolnym zatruciem srodowiska, tym co jemy itd....
Tekst o bombie atomowej nie byl moj, a zacytowany, z tych samych ludzi, ktorych nazwiska podalam.
Juz pod koniec lat trzydziestych zrozumieli jak niesamowicie drogie jest czyszczenie odpadow fluorowych (nie tylko tych z bomby), wiec trzeba bylo w jakis sposob je wykorzystac i mamy fluoryzacje, ktora powtarzam, przeciwdziala mineralizacji zebow, przez co nie ma wplywy na prochnice w sensie pozytywnym. Innymi slowy to co chcialam przekazac: nie myjcie zebow pasta z fluorem, bo nic wam sie nie stanie, wrecz wystarczy myc zeby tylko odpowiednio dobrana szczoteczka i efekt jest ten sam. Sprobujcie przez tydzien myc zeby w ten sposob.
pozdrawiam
Dagmara