Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Mon 02 Sep 2002 - 09:06:16 MET DST

Roman Salbert wrote:

> trzech

> Polska

> najwazniejszym

> co

> Mysle, ze Twój przypadek, ze po trzech miesiacach pobytu we Wloszech
> musialas zeby poddac leczeniu nie jest kwestia innego jedzenia, bo tak
> szybko organizm raczej nie reaguje, ale jest to sprawa podejscia do sprawy
> Twoich zebów wloskich stomatologów. Wsród dentystów na tzw Zachodzie panuje
> ogólna tendencja, ze dotychczas posiadane polskie wypelnienia sie do niczego
> [...]

Hmm... To chyba w Anglii jest inaczej, bo moje wizyty tam u dentysty wspominam miło. Byłem tam ubezpieczony i mogłem chodzić do denstysty za darmo (podstawowe leczenie). Owszem dentysta wynalazł mi kilka dziur, ale starych plomb bynajmniej nie usuwał i w przypadku jednego zęba robił wszystko, żeby go uratować. Na koniec, wciąż w ramach ubezpieczenia oczyszczono mi zęby z nalotu i pokryto tworzywem - nie psują się do dzisiaj...

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery