Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:28:01 MET DST

>.. prawda jest gdzies
> posrodku, pytanie gdzie blizej.

Wlasnie z tego samego powodu pisalam. Jezeli Wam powiem ze moje dzieci nie sa szczepione, to Jurek prawdopodobnie nie zatrzyma sie tylko na obrazaniu mnie, ale nie o to chodzi. Chcialam zobaczyc opinie bardziej wyksztalconych, oczywiscie chemicznie ode mnie ludzi,i tyle.
> uff. ale sie rozpisalem.. jest ktos kto to w ogole przeczyta? ja chyba sam
> bym siebie nie wytrzymal :-)

Lukasz czyta sie Ciebie z przyjemnoscia. poedrawiam wszystkich, do Jurka: lubie piwo, ale nie rekoczyny... Dagmara