Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 16:18:26 MET DST

Koledzy maja racje.. nie wiem skad te dane wzielas.. mam wrazenie ze jestes pod wplywem tzw. "ekologow"... niestety, pisze w cudzyslowiu albowiem ci, ktorym naprawde zalezy na ochronie srodowiska nie uzywa wymyslonych danych po to zeby straszyc. Oni zbyt czesto sa po prostu zadymiarzami, ktorzy probuja znalezc swoje miejsce swiecie (jak lepper). Poszukaj troszke, a znajdziesz informacje o "wyczynach" "ekologow", ktore czesto sa bardziej zgubne w koncowym efekcie od tego co oprotestowali. Czytaj uwaznie, bowiem zbyt czesto pojawiaja sie klamstwa, swiadome klamstwa, aby po prostu swoje cele, najczesciej polityczne, osiagnac. Oczywiscie, jak juz zaznaczylem.. pislaem o "ekologach" a nie o ludziach, ktorym na tym naprawde zalezy, tych jest wiecej, niemniej media przedstawiaja wieksze zadymy.... echh... pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
P.S. Polecam ksiazke P. Mastalerza "Ekologiczne klamstwa ekowojownikow". Profesor przegina w druga strone, ale w zbyt duzej czesci ma racje. Swoja droga.. czy ktos juz tam znalazl sprzecznosci?