Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:00:44 MET DST

>2. Mam Mandrake Linux 8.1 wersja jądra 2.2.4 ,procesor Intel Celeron 488MHz
> Czy skompilowany program będzie działał na moim komputerze
tak, i to swietnie. uzwyalem tego programu kiedy p200 bylo marzeniem. Oczywiscie bedzie to wolniej niz na P4 2,0 GHz, ale przetestujesz ile mozesz z tego wyciagnac w czasie dla ciebie rozsadnym (dla niektorych jest to pol dnia, dla niektorych nawet i 3 miesiace). Bardzo wazna jest kwestia RAM i twardziela, twardziel jak najwiekszy, ram tez duza sie przyda, niemniej czasami warto recznie ograniczyc w pliku ilosc pamieci do uzycia, szybciej chodzi...

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna