Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 17:08:35 MET DST

Il giorno 25-08-2002 14:45, Filip Sakowicz, fso_at_hot.pl ha scritto:

> Witam!
> Mam nadzieję, że dobrze trafiłem.
> Proszę o pomoc w uzyskaniu składu chemicznego pasty do zębów,
> Czy wskazanie odpowiednich stron internetowych.
>
> Pozdrawiam oczekująco,
> Filip Sakowicz
> fso_at_hot.pl

Uzywaj tej homeopatycznej, bo nie jest trucizna tak jak ta z fluorem. Pozdrawiam,
Dagmara
Tydzien temu zapisalam sie na te liste z prosba o wskazanie mi temperatur koagulacji bialek zwierzecych a konkretnie tych znajdujacych sie w miesie kurczaka, wolu i baraninie. Nawet nie zauwazyli o co pytalam, mam nadzieje ze na Twoja prosbe odpowiedza, czego szczerze Ci zycze.