Autor: AGS (somnus_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 22:00:32 MET DST

Witam Serdecznie

   Przesylam na liste cos dla rozluznienia. Jest to cos z dzialu
"Demaskator" czyli obnazanie ignorancji chemicznej w mediach.

   W portalu onet jest "wirtualny kiosk" i wybrane artykuly z kilku gazet. Opisywany przeze mnie artykul pochodzi z miesiecznika "Nowe Panstwo" i zatytulowany jest :
" Zywnosc twoj wrog. Zeby ustrzec sie chorob najbezpieczniej nic nie jesc"
A oto fragment:
"Innym bardzo powaznym zródlem gastrycznych klopotów moga byc hamburgery,
porcjowane miesa oraz wedliny, ryby i pasztety. A wszystko przez wyjatkowo odporna na zakwaszanie i wysokie stezenie jodów sodowych, czyli zabiegi konserwujace, bakterie o nazwie Listeria monocytogenes."

...hmmm moze moje siedmioletnie wyksztalcenie chemiczne jest zbyt plytkie zeby pojac glebszy sens "jodow sodowych".....Nie sadze aby byla to literowka bo "n" od "d" jest dosyc daleko na klawiaturze... Caly artykul:
http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1093303&KAT=242

Pozdrawiam grupowiczow

                                             Filip