Autor: Hrabia Monte Christo (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:10:21 MET DST

Małe pytanie dla korzystających z grupy dyskusyjnej Chemfan.Mianowicie jeżeli wśród subskrybujących tą grupę znalazłby się Poznaniak , czy mógłby mi polecić godne odwiedzenie sklepy z artykułami chemicznymi ( tj. odczynniki , szkło itp.) znajdujące się oczywiście w Poznaniu.Mam zamiar w najbliższym czasie udać się do Poznania i nie wiem gdzie warto się udać.Znalazłem już sobie kilka typów jednakże ni wiem czy warto je odwiedzić.Moje typy są następujące: Handel szkłem laboratoryjnym ul.Wroniecka 3
Labart Sp. z o.o. Sprzęt laboratoryjny ul. Łąkowa 35/38 Janina Czajka-Fronczak Sklep chemiczny ul.Strzelecka 16 Apola Sp. z o.o. ul.Mostowa 25
Odnośnie podanych przeze mnie sklepów : Czy warto je odwiedzić? Czekam na odpowiedź
Zegnam i pozdrawiam
Szymon