Autor: thomrt_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 10 Aug 2002 - 20:12:55 MET DST

Czesc wszystkim
>amoniak bardzo nieprzyjemnie pachnie
>Może ktoÂś korzystajÂących z listy zna dobry sposób na pozbycie się tego zapachu?
Myslę że mowisz o handlowym odczynniku który jest stezonym roztworem NH3. Preznosc pary amoniaku nad takim roztworem jest bardzo duza. Do wielu reakcji nadają się roztwory rozcieńczone. Jezeli go rozcienczysz to zapach nie bedzie tak intensywny. PS: Ja tez nie uwazam ze zapach amoniaku nie jest zly. Polubienie go

    przydaje sie nie tylko chemikom. Jak ktos byl w starej nieczyszczonej     toalecie to bez wahania moze go tam zidentyfikowac. A gdy musi tam     dluzej przebywac to nawet kontemplowac     ( oczywiscie wśród szeregu innych substancji ) Tomasz Zygula thomrt_at_poczta.onet.pl