Autor: Grzegorz J. Paterek (patersoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 01:08:45 MET DST

Witaj Wojciech,

W Twoim liście datowanym 9 sierpnia 2002 (11:15:13) można przeczytać:

Wojciech> Witek Mozga wrote:

> [...]

Wojciech> Ale amoniak nalezy wachac zgodnie ze starymi zasadami i podchodzic do
Wojciech> niego tak jak zakochane jeze do siebie (czyli ostroznie). Dawno temu
Wojciech> bylem swiadkiem "tanca amoniakalnego". W duzej sali laboratoryjnej ktos
Wojciech> rozlal wode amoniakalna. Fala zapachu roznosila sie dosc szybko a kto w
Wojciech> nia wpadl, wykonywal pocieszny skret tulowia a nastepnie dawal noge do
Wojciech> wyjscia lub okna. Nikomu sie nic nie stalo, a ten kto obserwowal cale
Wojciech> zdarzenie z konca sali nie mogl na poczatku zrozumiec, co to za taneczny
Wojciech> szal ogarnal studentow....
Wojciech> Wojtek

o ja pi*.* ale z Was jajcarze, hehe

--
Pozdrowienia,
 Grzegorz           mailto: patersoon_at_poczta.onet.pl