Autor: Hrabia Monte Christo (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 23:01:53 MET DST

Witam wszystkich !!!
Jak widać z tytułu mam zamiar zadać pytanie odnośnie internetowych sklepów chemicznych.A więc czy ktoś z szanownych klubowiczów zna może adres www jakiegoś godnego zaufania sklepu sprzedającego odczynniki za pośrednictwem internetu.Mówiąc krócej chodzi mi o adres www internetowego sklepu dystrybuującego odczynniki chemiczne .Mam nadzieję , że szanowni klubowicze zrozumieli o co mi chodzi chociaż być może problem wyjaśniłem niezbyt jasno.