Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Tue 11 Jun 2002 - 13:06:58 MET DST

> ostatnio kupilam sobie książkę "doświadczenia chemiczne" Pana autorstwa.
no, wiec jeszcze jest ktos, kto kupuje?

Zupelnie po ciemku, bo swiecenie jest bardzo slabe. Tak to jest z chemiluminescencja... Wersja z moneta jest prostsza i niewiele gorsza. Procz tego polecam uzupelnienie-errate http://www.chem.univ.gda.pl/~tomek/errata.htm

> bardzo chciałabym żeby to doświadczenie si epowiodło.
Takze chce, aby Ci sie udalo! Ale to naprawde niezbyt trudne. W kazdym razie napisz jak wyszlo

> pozdrawiam natalia kl.2 lo

Uklony tomasz plucinski
P.S. Wydajna chemiluminescencje mozesz sobie zafundowac za zlotowke w sklepie wedkarskim:
http://www.chem.univ.gda.pl/~tomek/chemiczna%20latarka.htm A na stronie www kilka innych eksperymentow (w tym zdjecia swicacych ogranizmow) Strona www jest to uzupelnienie ksiazeczki.