Autor: Rogas (rogas_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 11 Jun 2002 - 07:46:10 MET DST

ostatnio kupilam sobie książkę "doświadczenia chemiczne" Pana autorstwa. chciałam wykonać parę doświadczeń, na które pozwalały mi wrunki laboratoryjne. próbowałam otrzymać fosfor biały z czerwonego jednak nie zaobserwowałam luminescencji fosforu b.
użyłam tak jak kazano w opisie doświadczenia NaHCO3, dwuch próbówek,,, mam jedną wątpliwość. czy obserwacje ta prowadzi się w świetle dziennym czy może w jakichs specjalnych warunkach?
bardzo chciałabym żeby to doświadczenie si epowiodło. co mam zrobić?

pozdrawiam natalia kl.2 lo

P.S.
Mail wysylany z mojego konta na prosbe Natalii