Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 13:53:36 MET DST

> "Na chromatografie" siedze od lat dwudziestu, i upieram sie przy
> swoim. Warunki do tej analizy znajdziesz w kazdej bazie, np w
> darmowej bazie Chrompacka, a nawet w wiekszosci katalogow firm
> oferujacych wyposazenie do GC.
> Pozdrawiam,
> Pawel

NIe zaprzeczam ze w tym wypadku doswiadczeniw analizie gc masz wieksze ode mnie, moja awersja do Gc pewnie jest zwiazana z tym ze ja siedzialem i badalem nowe kolumny PLOTowskie ktore mialy za wypelnienie chemicznie zwiazane kompleksy metali, i naprawde za kazdym razem ciezko bylo dobrac warunki, , na koniec po zbadaniu takiej kolmuny , jeszcze m usialem na niej analizowac mieszaniny, i tu "zabawa" dla mnie zaczynala sie od poczatku. Co do samej analizy chromatografii gazowej, to napewno jest to jedna z najskuteczniejszych analiz chemicznych :-)

Pozdro
Agrest
KT