Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 10:17:49 MET DST

At 12:29 19.05.02, Michal J. Bielecki wrote:
>Mam jeszcze jeden problem: niemogę
>za nic rozdzielić dwóch części ze szlifem. Próbowałem gorącą wodą i nic.

Moje sposoby zanim zabiorę się za grzanie palnikiem, a stukanie i rozruszanie nie pomaga:
1. Szlify zwilżać rozpuszczalnikiem (a najlepiej zanurzyć) odpowiednim do zapieczonej substancji. Często po takim kilkugodzinnym traktowaniu puszczją. 2. Szlif zamrozić dokładnie w zamrażarce, potem szybko polać wrzątkiem. te kilkadziesiąt stopni zyskane przez zamrożenie często jest decydujące.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html