Autor: Michal J. Bielecki (gjbielec_at_pol.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 13:36:27 MET DST

> Musisz nasmarowac szlify wazelina

Już tak robiłem ale wezelina pod wpływem ciepła topniała i była wsysana do środka a następnie reagowała z kwasem. Mam jeszcze jeden problem: niemogę za nic rozdzielić dwóch części ze szlifem. Próbowałem gorącą wodą i nic. Pomyślałem że może podgrzać te dwie częsci w piecu by woda (pomiędzy szlifami) wyparowała. Ale czy parująca woda będzie miała ujście bo jak nie to wszyskto pójdzie do śmieci?

MB