Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Fri 19 Apr 2002 - 11:54:20 MET DST

Przeglądając Polskie strony chemiczne zauważyłem, że właściwie nigdzie nie ma w miarę obszernego spisu konferencji chemicznych odbywających w Polsce. Próbowaliśmy pozyskać takie dane "kanałami" PTChem-u" po to żeby je wstawić na naszą stronę, ale nie jest to takie proste bo wszystkie te informacje są bardzo rozproszone.
Wpadłem na pomysł żeby zorganizować "sieć" informatorów - starczyłoby po jednej osobie w każdym dużym mieście - które by nadsyłały informacje o konferencjach odbywających się w ich mieście. Potem by się to wsadzało na stronę PTChemu
(http://www.ptchem.lodz.pl/pl/konferencje.html) i było by wreszcie w Polsce miejsce z w miarę kompletnym spisem konferencji chemicznych. Jest tu może ktoś kto by był zainteresowany taką współpracą?

Tomek "polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli
http://www.ceti.pl/kganicz/rowery