Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 12:33:10 MET DST

Friday, April 19, 2002, 11:52:44 AM, you wrote:

tbclp> Przeglądając Polskie strony chemiczne zauważyłem, że właściwie nigdzie
tbclp> nie ma w miarę obszernego spisu konferencji chemicznych odbywających w
tbclp> Polsce. Próbowaliśmy pozyskać takie dane "kanałami" PTChem-u" po to żeby
tbclp> je wstawić na naszą stronę, ale nie jest to takie proste bo wszystkie
tbclp> te informacje są bardzo rozproszone.
tbclp> Wpadłem na pomysł żeby zorganizować "sieć" informatorów - starczyłoby po
tbclp> jednej osobie w każdym dużym mieście - które by nadsyłały informacje o
tbclp> konferencjach odbywających się w ich mieście. Potem by się to
tbclp> wsadzało na stronę PTChemu

Cześć wybranych seminariów możesz znaleźć na http://www.int.pan.wroc.pl/ks/seminaria_pol.asp ogólnie użytaczna jest strona
http://www.int.pan.wroc.pl/ks_pol.html

Zamieszczając jednak informację proszę skonataktuj się z Andrzejem Zaleskim
 Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN  zaleski_at_int.pan.wroc.pl

Człowiek wkłada w zebranie tych informacji sporo czasu i wysiłku, by informować nas na bieżąco. Więc nie muszę chyba tłumaczyć, że zapytanie jest konieczne.

Z racji naszej działalności zamieszczane tam informacje, ograniczone są przeważnie do tego czym zajmujemy się w Instytucie. A Instytut ma nóżkę fizyczną dłuższą od chemicznej ;-)

--
 Piotr